2010. július 4., vasárnap

kísérletek, próbálkozások....

Továbbra sem vesztem el végleg, csak a monitorom döntött úgy, hogy végleg felmond nekem :S
Most sikerült beszereznem a gyerkőcöm régi, kiszuperált monitorját. öööööööö nem mondok semmit, nehogy ez is megadja magát :)

Viszont mostmár van képem is a "gyöngyitisz" nevű betegség nálam mutatkozó tüneteiről :)

az első peyote kísérleti példány:



És mert a kihívásokat szeretem, jött a 3D :)


És a golyók: (amik nekem semmi pénzért nem hajlandóak gömb alakúak lenni, ellenben igen szögletesek. Valamit tuti nem értettem meg a leírásban :S )




És aztán kutakodás közben valahol rátaláltam egy érdekességre, amit a "nahogymárnetudjakmegcsinálni" érzés követett :)

persze befejezve nincs, mert a végelzárókat, kapcsokat még csak most szereztem be hozzá , viszont közben újabbat is elkezdtem :)

1 megjegyzés: