2011. május 15., vasárnap

Topictali 2011.

És ismét eljött ez a nap :) A 2011-es topictali napja. 2011. május 14. Sajnos nem mindenki tudott eljönni, voltak programütközések, de ez bármely más időponttal előfordult volna. Nincs az a dátum, ami mindenkinek egyformán jó sajnos.

A találkozó így is nagyon jó volt. Élmény találkozni azokkal, akikkel egész évben beszélgetünk, akiknek csodáljuk a munkáját, akiktől újat tanulunk, élmény az új tagokat megismerni.
Ilyenkor mindenki hozza a csodáit. Íme néhány:
Zsinórhorgolás:



Megnemmondommilyentechnikával készült párnák:


Szalaghímzés:


Horgolás:


Kötés és gyöngy:

És még ezer csoda....

Az én idei ajándékom a társaságnak hajócsipke rózsa volt :) Elvoltam velük egy ideig :)))



A hangulatról (naná, hogy nem adja vissza a kép a hangulatot) álljon itt két kép:


És persze a "kötelező" csoportkép:




Szépséges nap volt, köszönöm, hogy veletek lehettem :)))

5 megjegyzés:

  1. Őrülök, hogy megismerhettelek, és köszönöm a leckét, meg a rózsát is. :-)

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök, hogy megismerhettelek :) És persze nagyon szívesen :)

    VálaszTörlés
  3. Sokat jelentenek ezek a találkozások:-)

    VálaszTörlés
  4. Örülök hogy ott lehettem ismét.
    Ebben az a felemelő , hogy távolságot leküzdve, időt nem sajnálva, anyagiakat félre téve mindenki egy cél érdekében indul útnak.
    Ez a nem semmi !

    VálaszTörlés
  5. Jolimama, Mmama olyan jó volt megint veletek lenni! Mindig feltöltenek ezek a találkozások! Itt is köszönöm Nektek!

    VálaszTörlés