2009. december 19., szombat

Egyszercsak megtanultam horgolni is :)

2007-ben (?) divatba jött a poncsó. Mindenhol azt láttam. Naná, hogy megkívántam :)
És persze, hogy nem voltam hajlandó megvenni valamit, amiről úgy döntöttem, hogy meg tudom csinálni.
Kitaláltam, hogy horgolt poncsót szeretnék. Igen ám, de ehhez meg kellett tanulnom horgolni és kellett találnom egy egyszerű, de kellemes mintát.

Keresgélés közben akadtam rá először is egy olyan fórumra, egy olyan társaságra, mondhatni "családra", amilyet ritkán találni.
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9134899
Még egy ilyen segítőkész, összetartó csapatot talán nagyítóval, ha találnék. Bárkit, bármilyen kézimunkával szívesen látnak/látunk, és bár a leírás szerint kötés horgolás az alap, már rég nem csak erről szól a fórumélet. Belefér a sütés-főzés, egy kis magánélet és persze minden újdonságra vevő a társaság. Így lett járvány például a hajócsipkéből is, de erről majd később :)

Natehát rájuk bukkantam és őket olvasgatva találtam egy remek poncsót és a hozzá tartozó leírást:
http://marikaje.uw.hu/ponchokulszam.html
a poncsó
és az ő mintája

Holgolni meg innen ( horgolósuli ) tanultam meg.

Ééééééés elkészült az első horgolmányom :)















És a második :)




















Közben terhes lettem és mi sem látszott logikusabbnak ( ha már így belejöttem:D ), minthogy takarót és kiscipőt horgoljak a picinek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése