2009. december 19., szombat

Horgolmányok

Terhességem elejétől betegállományban voltam. Immáron harmadik éve vagyok itthon és roppantul élvezem. Az ismerősök, munkatársak persze sorra kérdezik, hogy nem unatozom? Nem akarok már visszamenni?
UNATKOZNI????? ÉÉÉN?????????? Hát hogy a fenében unatkoznék már, mikor csak hallomásból ismerem ezt a szót? :)
Persze ezen folyamatosan megdöbbennek, a második döbbenet meg akor éri őket, mikor elsorolom mivel is foglalkozom közben. Akkor meg persze az a kérdés jön, hogy mikor is van nekem erre időm?
Na kérem szépen akkor, amikor ők untakoznának :D

Tehát elfoglaltam magam.
Horgoltam egy ismerősöm kislányának kiskabátkát, sapkával:














Ez több ismerősömnek is megtetszett, úgyhogy még hármat kellett készítenem:)

Aztán jöttek a játékok. Természetesen a neten bóklászva jött az ihlet, ahol is először az amigurumik tetszettek meg, majd találkoztam állat formájú párnákkal, amit naná, hogy átfejlesztettem játéknak :)












És az őrület tetőfoka a kulcstartók voltak :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése