2009. december 19., szombat

A változatosság jegyében

Nem tudom ki, hogy van vele, de szinte sosem csinálok egyszerre csak egyfélét.
Szimultán szoktam kézimunkázni, hogy ne unjak rá 1-1 darabra. Kötök, horgolok, gyöngyözök és hajócsipkézek felváltva.

És ezen felül még egy - két érdekességre is rákattanok, ami szembejön :)
Ilyen volt a nylonzacskókból horgolt táska.
A mikéntet innen lestem el, majd alkottam :)



Kis kitérőként egy kolléganőm kért egy kötött pulcsit tőlem:



Aztán, mivel igen sokat "csorgattam a nyálam", a zuram meglepett egy subakészlettel :)



Idén nyáron a kedvenc papucsom leamortizálódott. Mivel láttam már horgolt papucsokat, ezért a rongyosodás kapóra jött, hogy kipróbáljam ezt is :) Tehát fogtam, lefejtettem a műanyag talpról mindent, majd nekiálltam saját kútfőből papucsot horgolni.




Később a lányom kitalálta, hogy hűdenagyon szeretne egy horgolt táskát. Mit csinál ilyenkor egy anya?

Úgy van! :) Meghorgolja :)


Utána meg a rokon lányoknak is, hamár kérték :)




És mikor a Lidl-ben barkás fonalat árultak, azt is ki kellett próbálnom :) (a színe kék, csak iview beállítási problémák miatt ez nem látszik és lusta vagyok újrafotózni )



Mondják, hogy a változatosság gyönyörködtet.
És télleg :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése