2009. december 18., péntek

Kötések

2006. január 1-én ismerkedtünk meg a párommal :)
Márciusban külföldre ment dolgozni, volt időm pulóvert kötni neki :)
Ekkor született ez a bordó darab:

















Majd nekiálltam keresgélni az interneten mindenféle mintát, ötletet és ráakadtam egy nagyon érdekes, és igen tetszetős technikára, az entrelac-ra , más néven rácskötésre.
http://entrelac.uw.hu/


Ez oly annyira megbizergálta a fantáziám, hogy sürgősem meg kellett tanulnom, sőt, pulóvert kellett kötnöm vele :) Persze szintén a páromnak :)
















Imádom ezt a technikát! Nem nyúlik, jól mutat és nem jön szembe az utcán.
Annyira rákattantam, hogy a barátnőm kisfiának és édesanyámnak is készült vele kardigán:


















És ezekkel még koránt sincs vége, fogok én még ilyet kötni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése