2009. december 17., csütörtök

És a gyöngymánia folytatódik....

Az ékszerek után virágokkal is próbálkoztam, ez a csokor édesnyámnak készült és igen örült neki :)




















....Miközben bejárogattam a boltba néhány polcon drótból és gyöngyből készült fákra lettem figyelmes. Maga az ötlet olyannyira megmozgatta a fantáziámat, hogy gyorsan beszereztem a szerintem megfelelő vastagságú drótot (nem volt könnyű!) és nekiálltam kísérletezni... Kezdetben mondhatni kis korcsok születtek, de idővel sikerült kifejlesztenem azt a méretet és technikát, ami már igazán bonsai fának néz ki.
Az ismerőseim körében szerencsére nagy sikert aratott :)













































Később féldrágakőből is készült ilyen fa anyukámnak születésnapjára:





















Nahát aztán rám jellemző módon természetesen agymenésem lett és hogy az őrület teljes legyen, egész gyöngykertet rittyentettem :D ( a lányom és a barátnője nagy megelégedésére, kettő is született )


2 megjegyzés: